În cazul în care returnarea este din cauza primirii unor mărfuri deteriorate sau a livrării unui produs greșit, este necesar să contactați imediat serviciul nostru dedicat clientului.
În aceste cazuri Familium își rezervă dreptul de a nu rambursa sumele plătite de client pentru transport. Cu toate acestea, orice sumă va fi rambursată numai dacă produsul ne ajunge intact, adică fără despachetare. Costurile de expediere legate de returnarea mărfurilor sunt plătite de către client. Dacă motivul returnării este atribuit Familium, acesta va acoperi costul transportului Familium.
Înainte de returnarea oricărui produs vă rugăm să ne contactați serviciul clientului și să-i comunicați intenția dvs. și noi vă vom sprijini cu procesul de returnare.
Servicii clienților:
info@familium.ro, numărul de telefon de contact este +40312295792
Inout Trade Ltd/Familium
bul. 3-ti Mart 44, West Industrial Zone
7000 Ruse, Bulgaria
Pentru a fi posibilă continuarea returnării corecte a produselor, va fi obligatoriu să respectați următoarlee reguli:
a) Produsele trebuie returnate în cutia/ambalajul inițial. Dacă nu este posibil, utilizați o cutie de aceeași calitate.
b)
c) Produsele trebuie să fie însoțite de formularul Formular în scopul retragerii de la contractul cu Familium
d) După primirea la depozitul nostru se va controla starea produselor. În cazul în care nu îndeplinesc regulile sau condițiile prevăzute și stabilite pentru returnarea mărfurilor și starea lor nu este corespunzătoare, ne rezervăm dreptul la rambursarea unei sume mai mici.