Confidențialitatea ta este importantă pentru noi!

Pentru a ne putea îmbunătăți în mod constant serviciile, folosim cookie-uri pe site-ul www.familium.ro. Folosim cookie-uri pentru a asigura fiabilitatea și securitatea site-ului nostru, pentru a monitoriza performanța acestora și pentru a media achiziția și publicitatea direcționată.

Butonul „Sunt de acord” ne va permite să folosim cookie-uri opționale. Vă puteți gestiona preferințele cu butonul „Editați setările”.

Mai multe informații puteți găsi AICI. Vă puteți schimba oricând consimțământul din setări.

Dacă nu sunteți de acord, faceți clic AICI.

Sunt de acord Editați setările
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea site-ului web. Fără aceste cookie-uri, nu ar fi posibilă utilizarea site-ului nostru web, prin urmare nu este posibil să respingem aceste cookie-uri.
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a crea statistici, rapoarte și optimiza site-ul web. Acest lucru ne permite să ne îmbunătățim site-ul nostru și să îl facem mai plăcut pentru dvs.
Aceste cookie-uri sunt folosite de publicitate și rețelele sociale pentru a modifica reclamele afișate astfel încât acestea să fie de interes pentru dvs.
Acceptare cookies selectate

În cazul în care returnarea este din cauza primirii unor mărfuri deteriorate sau a livrării unui produs greșit, este necesar să contactați imediat serviciul nostru dedicat clientului.

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile consecutive de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.  

În aceste cazuri Familium își rezervă dreptul de a nu rambursa sumele plătite de client pentru transport. Cu toate acestea, orice sumă va fi rambursată numai dacă produsul ne ajunge intact, adică fără despachetare. Costurile de expediere legate de returnarea mărfurilor sunt plătite de către client. Dacă motivul returnării este atribuit Familium, acesta va acoperi costul transportului Familium.

 

Înainte de returnarea oricărui produs vă rugăm să ne contactați serviciul clientului și să-i comunicați intenția dvs. și noi vă vom  sprijini cu procesul de returnare.

 

Servicii clienților:

info@familium.ro, numărul de telefon de contact este +40312295420 

Inout Trade LTD / Familium, Strada Mesteacănului (Sediu Cargus curier), Judet: Giurgiu, Oras: Giurgiu, Bulgaria

Pentru a fi posibilă continuarea returnării corecte a produselor, va fi obligatoriu să respectați  următoarlee reguli:

 

a) Produsele trebuie returnate în cutia/ambalajul inițial. Dacă nu este posibil, utilizați o cutie de aceeași calitate.

 

b) Produsele nu vor fi utilizate în niciun mod care le-ar putea reduce sau diminua valoarea și trebuie returnate în ambalajul initial.

 

c) Produsele trebuie să fie însoțite de formularul Formular în scopul retragerii de la contractul cu Familium

 

d) După primirea la depozitul nostru se va controla starea produselor. În cazul în care nu îndeplinesc regulile sau condițiile prevăzute și stabilite pentru returnarea mărfurilor și starea lor nu este corespunzătoare, ne rezervăm dreptul la rambursarea unei sume mai mici.