Confidențialitatea ta este importantă pentru noi!

Pentru a ne putea îmbunătăți în mod constant serviciile, folosim cookie-uri pe site-ul www.familium.ro. Folosim cookie-uri pentru a asigura fiabilitatea și securitatea site-ului nostru, pentru a monitoriza performanța acestora și pentru a media achiziția și publicitatea direcționată.

Butonul „Sunt de acord” ne va permite să folosim cookie-uri opționale. Vă puteți gestiona preferințele cu butonul „Editați setările”.

Mai multe informații puteți găsi AICI. Vă puteți schimba oricând consimțământul din setări.

Dacă nu sunteți de acord, faceți clic AICI.

Sunt de acord Editați setările
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea site-ului web. Fără aceste cookie-uri, nu ar fi posibilă utilizarea site-ului nostru web, prin urmare nu este posibil să respingem aceste cookie-uri.
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a crea statistici, rapoarte și optimiza site-ul web. Acest lucru ne permite să ne îmbunătățim site-ul nostru și să îl facem mai plăcut pentru dvs.
Aceste cookie-uri sunt folosite de publicitate și rețelele sociale pentru a modifica reclamele afișate astfel încât acestea să fie de interes pentru dvs.
Acceptare cookies selectate

Cum se comandă mărfurile?

  • Selectați și cantitatea. 
  • Verificati produsele pe care le-ați comandat, datele dvs. personale, modul de plată și de transport  alese și apăsați pe buton "Comanda"
  • Primiți un e-mail de confirmare la adresa electronica specificată în comandă.
  • E –mailul de confirmare trebuie să fie la dispoziție în 5 minute după încheierea comenzii și plății.
  • Dacă nu ați primit e-mail-ul de confirmare, vă rugăm să vă uitați în SPAM sau contactați-ne la info@familium.ro.
  • Comenzile efectuate de luni până vineri achitate până la 14:00 vor fi expediate în aceeași zi. Comenzile efectuate și achitate vineri după 14:00 vor fi expediate luni. 

Am făcut comanda dar nu am primit e -mail de confirmare. E totul în ordine?

Primiți un e-mail de confirmare. Ar trebui să-l primiți pe adresa de e -mail  pe care ați folosit-o în procesul comenzii. E –mailul de confirmare trebuie să fie la dispoziție în  5 minut după încheierea comenzii și plății.

Dacă nu puteți găsi e-mail-ul de confirmare – controlați vă rog secția SPAM sau contactați-ne la  info@familium.ro

  

Cum să efectuez plata?

La solicitarea comenzii puteți selecta modul de plată preferat.

Oferim plata:

  • Plată prin card bancar
  • Plata la livrare
  • Plată prin ApplePay
  • Plată prin Google Pay

Care sunt termenele și locurile de livrare?

La comenzile efectuate de luni până vineri achitate până la 14:00, vor fi expediate în aceeași zi. La comenzile efectuate și achitate vineri după 14:00 vor fi expediate luni.

Produsele vor fi  livrate din România în 1-3 zile lucrătoare de la expediere.

 

Care sunt posibilitățile de livrare?

Colaborăm cu FAN courier și Same Day și Cargus  Detalii privind serviciile găsiți aici.

Cât mă costă transportul?

Plata cu cardul on-line: Gratuit

Plata la livrare: 10 RON

Cum pot schimba conținutul sau datele comenzii?

Contactați-ne la info@familium.ro. Și vom încerca să luăm în considerare modificarea comenzii. Dacă a fost deja trimisă manda, nu vom putea prelucra modifica comenzii.

 

Dacă doriți să comandați o altă carte și comanda a fost deja confirmată pe e –mail, vă rugăm să efectuați o nouă comandă.

 

Cum pot să anulez comanda?

Scrieți-ne pe adresa de e-mail: info@familium.ro

 

Cum să procedez și la ce servește evaluarea produselor?

Această evaluare ne ajută pe noi și pe clienți să vedem care este în general relația dintre clienți și produse. Comentariile nu sunt publicate automat și trebuie aprobate intern.

 

Ce să fac dacă pachetul comandat nu corespunde comenzii mele sau e deteriorat?

Dacă produsul comandat nu corespunde comenzii dvs., trimiteți-ne imediat  e -mail pe adresa: info@familium.ro

 

Produsul corect vi-l trimitem cât mai curând posibil.

 

Care este termenul de returnare a articolelor cumpărate pe webu?

La returnarea comenzii aveți un termen de 14 zile.

Citiți mai jos condițiile de returnare a produselor. Dacă aveți întrebări, contactați-ne la numărul de telefon: (+40) 312295420

 

Care sunt condițiile acceptabile de returnare?

1. Produsele trebuie returnate în cutia/ambalajul orginal. Dacă nu se poate, folosiți o cutie de aceeași calitate;

 

2. Produsele nu se pot utiliza în niciun mod care le-ar putea reduce și trebuie  returnate în ambalajul original;

 

3. Termenul de returnare: În 14 ziua următoare livrării;

 

4. Contactați info@familium.ro,

 

5. Mai multe la:

Inout Trade LTD / Familium, Strada Mesteacănului (Sediu Cargus curier), Judet: Giurgiu, Oras: Giurgiu, Bulgaria

 

Cum să contactez Familium?

Contactați serviciul de sprijin pentru clienți la numărul de telefon (+40) 312295420 (la dispoziție de la 9:00 la 18:00 sau prin intermediul e -mail-ului: info@familium.ro