Garantăm * livrarea comenzii dvs. până la Crăciun a comenzile efectuate şi achitate până marţi 19 decembrie la ora 11:59. *Cu excepţia anomaliilor de funcţionare
Vă urăm sărbători fericite.
Echipa Familium.
Cum se comandă mărfurile?
- Selectați și cantitatea.
- Verificati produsele pe care le-ați comandat, datele dvs. personale, modul de plată și de transport alese și apăsați pe buton "Comanda"
- Primiți un e-mail de confirmare la adresa electronica specificată în comandă.
- E –mailul de confirmare trebuie să fie la dispoziție în 5 minute după încheierea comenzii și plății.
- Dacă nu ați primit e-mail-ul de confirmare, vă rugăm să vă uitați în SPAM sau contactați-ne la info@familium.ro.
- Comenzile efectuate de luni până vineri achitate până la 14:00 vor fi expediate în aceeași zi. Comenzile efectuate și achitate vineri după 14:00 vor fi expediate luni.
Am făcut comanda dar nu am primit e -mail de confirmare. E totul în ordine?
Primiți un e-mail de confirmare. Ar trebui să-l primiți pe adresa de e -mail pe care ați folosit-o în procesul comenzii. E –mailul de confirmare trebuie să fie la dispoziție în 5 minut după încheierea comenzii și plății.
Dacă nu puteți găsi e-mail-ul de confirmare – controlați vă rog secția SPAM sau contactați-ne la info@familium.ro
Cum să efectuez plata?
La solicitarea comenzii puteți selecta modul de plată preferat.
Oferim plata:
- Plată prin card bancar
- Plata la livrare
- Plată prin ApplePay
- Plată prin Google Pay
Care sunt termenele și locurile de livrare?
La comenzile efectuate de luni până vineri achitate până la 14:00, vor fi expediate în aceeași zi. La comenzile efectuate și achitate vineri după 14:00 vor fi expediate luni.
Produsele vor fi livrate din România în 1-3 zile lucrătoare de la expediere.
Care sunt posibilitățile de livrare?
Colaborăm cu FAN courier și Same Day și Cargus Detalii privind serviciile găsiți aici.
Cât mă costă transportul?
Plata la livrare: 10 RON
Cum pot schimba conținutul sau datele comenzii?
Contactați-ne la info@familium.ro. Și vom încerca să luăm în considerare modificarea comenzii. Dacă a fost deja trimisă manda, nu vom putea prelucra modifica comenzii.
Dacă doriți să comandați o altă carte și comanda a fost deja confirmată pe e –mail, vă rugăm să efectuați o nouă comandă.
Cum pot să anulez comanda?
Scrieți-ne pe adresa de e-mail: info@familium.ro
Cum să procedez și la ce servește evaluarea produselor?
Această evaluare ne ajută pe noi și pe clienți să vedem care este în general relația dintre clienți și produse. Comentariile nu sunt publicate automat și trebuie aprobate intern.
Ce să fac dacă pachetul comandat nu corespunde comenzii mele sau e deteriorat?
Dacă produsul comandat nu corespunde comenzii dvs., trimiteți-ne imediat e -mail pe adresa: info@familium.ro
Produsul corect vi-l trimitem cât mai curând posibil.
Care este termenul de returnare a articolelor cumpărate pe webu?
La returnarea comenzii aveți un termen de 14 zile.
Citiți mai jos condițiile de returnare a produselor. Dacă aveți întrebări, contactați-ne la numărul de telefon: (+40) 0312295792
Care sunt condițiile acceptabile de returnare?
1. Produsele trebuie returnate în cutia/ambalajul orginal. Dacă nu se poate, folosiți o cutie de aceeași calitate;
2. Produsele nu se pot utiliza în niciun mod care le-ar putea reduce și trebuie returnate în ambalajul original;
3. Termenul de returnare: În 14 ziua următoare livrării;
4. Contactați info@familium.ro,
5. Mai multe la:
Inout Trade LTD / Familium, Strada Mesteacănului (Sediu Cargus curier), Judet: Giurgiu, Oras: Giurgiu, Bulgaria
Cum să contactez Familium?
Contactați serviciul de sprijin pentru clienți la numărul de telefon (+40) 312295420 (la dispoziție de la 9:00 la 18:00 sau prin intermediul e -mail-ului: info@familium.ro